Eén jaar
In september bestaat het Utrechts Ombudsloket één jaar. We zijn er voor iedereen die een probleem heeft met de gemeente, maar zich niet gehoord voelt óf niet weet waar hij terecht kan. We luisteren en geven advies. Mensen die in Utrecht wonen en ondernemers in de stad kunnen ons mailen of bellen. We zijn telefonisch bereikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag tussen 10 en 17 uur. Je bent ook welkom op het loket. Dat kan op afspraak. Op donderdag hebben we tussen 17- 18 uur spreekuur, je kunt dan gewoon langskomen zonder afspraak. (Let op: de laatste week van augustus hebben we voor een keer inloopspreekuur op dinsdag, 27 augustus tussen 17 en 18 uur).
Neem contact met ons op
Het team van het Utrechts Ombudsloket gaat veel de wijken in. Vaak sluiten we aan bij koffieochtenden, inloopspreekuren en andere initiatieven. Lijkt het jou goed als wij een keer langskomen bij jouw vereniging of activiteit? Laat het ons weten en stuur een mailtje naar: ombudsloket@utrecht.nl.