Ga naar content
foto: Desiree Meulemans

Utrechts Ombudsloket start 1 september

Het Utrechts Ombudsloket opent op 1 september de deuren. De voorzitters gaan vanaf dan de wijken in om Utrechters te ontmoeten. Ook kunnen Utrechters zelf contact opnemen via de site of telefoonnummer 030 2861070. Twee keer per week is er een spreekuur. Het Utrechts Ombudsloket is te vinden in het stadhuis, waar het aan de zijkant een eigen ingang heeft.

foto: Desiree Meulemans

Het Utrechts Ombudsloket is er voor alle Utrechters die een klacht hebben over de gemeente, maar niet weten waar ze terecht kunnen óf zich niet gehoord voelen door de gemeente. Het loket luistert, geeft advies en kan doorverwijzen. De komende maanden zullen voorzitter Alma van Bommel en Jory Hoogendam (voorzitter van het Kinderombudsloket) zelf zoveel mogelijk de Utrechtse wijken ingaan. Ze willen horen wat er leeft bij bewoners van de stad; jong en oud! En ze gaan ook in gesprek met ondernemers.

Om bekendheid te geven aan het Utrechts Ombudsloket is er in september een campagne op social media en op abri’s. Zodat zoveel mogelijk Utrechters weten dat ze met hun vragen en klachten terecht kunnen bij het Utrechts Ombudsloket.

Weten wat het Utrechts Ombudsloket wel/niet voor je kan doen? Kijk op veelgestelde vragen

Nieuwsoverzicht